KRATKA ZGODOVINA PODJETJA
- KOGAL d.o.o. je drugo podjetje v t. i. 'skupini Kogal', ki je nastalo v 1989, pri čemer je prvo, t. j. KOGAL Karli Udovičič s.p., nastalo leta 1969, z osnovno dejavnostjo avto-prevozništvo, nakar je postopoma uvajalo še druge dejavnosti in sicer vse do leta 2016, ko se je s.p. pripojil h Kogal d.o.o.
- KOGAL d.o.o. določajo naslednji parametri:
Podjetje je namenjeno izvajanju zahtevnejših vrst storitev. Do vstopa RS v EU so bile to 'špediterske' (organizacija transporta in carinsko zastopanje) ter del bančnih in zavarovalniških storitev, ob teh še zunanja trgovina, veleprodaja, maloprodaja in nekatere vrste inženiringov. Podjetje ima registriranih še več dejavnosti 'na zalogo'. Po vstopu RS v EU je podjetje ohranilo dejavnosti logistike, po pripojitvi podjetja KOGAL Karli Udovičič s.p. uvedlo pa v letu 2016, pa prevzelo še vse dejavnosti, ki jih je dotlej izvajalo to podjetje. Te dejavnosti so: avto-prevozništvo, predelava pločevine. komunalna in gradbena dejavnost, strojegradnja, projektiranje, inženiring, gostinstvo in ekologija. Registriranih je še več 'podpornih' dejavnosti, ki jih podjetje izvaja predvsem ob lastnih investicijskih projektih. Vse dejavnosti razen gostinstva, so aktivne.
VIZIJA PODJETJA
Vizija podjetja je opredeljena kot trajna, več-dejavnostna naravnanost podjetja, temelječa na trajnostnem razvoju, inovativnem delovanju lastnika in zaposlenih ter lokalnem in globalnem udejanjanju poslov, temelječem na usmerjanju lastnih specialnih znanj in izkušenj v nenehen, na kreativnosti sodelavcev utemeljen razvoj. V naslednjih 5 letih si želimo postati največji trgovec s kompostom v Sloveniji.
POSLANSTVO PODJETJA
Usmerjati podjetje v celovito obvladovanje procesov, zagotavljanje kakovosti izdelkov in storitev, razvoj programov in produktov, gojenje odnosov s sodelavci ter skrb za okolje in ugled, ob hkratnem doseganju in zagotavljanju optimalnega uravnoteženja, stabilnosti in celostne uspešnosti posameznih dejavnosti, glede na potrebe kupcev, dane vire, človeške sposobnosti in danosti ter omejitve vplivnih okolij.
Iz odpadkov proizvedemo produkt kompost z namenom, da oplemenitimo tla in zmanjšamo uporabo umetnih gnojil, kar ugodno vpliva na okolje.
Usmerjati podjetje v celovito obvladovanje procesov, zagotavljanje kakovosti izdelkov in storitev, razvoj programov in produktov, gojenje odnosov s sodelavci ter skrb za okolje in ugled, ob hkratnem doseganju in zagotavljanju optimalnega uravnoteženja, stabilnosti in celostne uspešnosti posameznih dejavnosti, glede na potrebe kupcev, dane vire, človeške sposobnosti in danosti ter omejitve vplivnih okolij.
Iz odpadkov proizvedemo produkt kompost z namenom, da oplemenitimo tla in zmanjšamo uporabo umetnih gnojil, kar ugodno vpliva na okolje.
Navedene ključne sestavine poslanstva v vsakdanji praksi poslovanja razumemo kot sledi:
- celovito obvladovanja procesov kot ključni pogoj za nemoteno poslovanje,
- zagotavljanje kakovosti izdelkov in storitev, kot pogoj uspešnosti,
- razvoj programov in produktov, kot pogoj rasti in trajnega obstoja,
- gojenje odnosov s sodelavci, kot vidik obvladovanja problemov,
- skrb za okolje, kot imperativ obstoja ,
- širitev ugleda, kot način večanja prepoznavnosti in 'zaželenosti'.
VREDNOTE PODJETJA
Kreativnost, znanje, poštenost, odgovornost, pripadnost, kakovost, delavnost, odločnost, okoljevarstvo, humanost, svetovljanstvo in ambicioznost upoštevamo vsi – lastnik in zaposleni.
CILJI PODJETJA
Temeljni smotri izhajajo iz vizije in poslanstva, skupaj z vizijami in poslanstvi posamičnih dejavnosti, upoštevaje vrednote, določajo sledeče vseobsežne oz. prežemajoče cilje:
- zagotavljati dolgoročen obstoj in celosten razvoj podjetja oz. dejavnosti
- udejanjati trajnostno in dolgoročno uspešne poslovne politike in njenih posamičnih delov
POLITIKA VODENJA KAKOVOSTI IN RAVNANJA Z OKOLJEM
Vodstvo je zgled predanosti kakovosti storitev in izboljševanju okoljskega delovanja s pobudo, razumevanjem ter vizijo. Ta vizija obsega zavezanost vseh zaposlenih k izpolnjevanju zahtev in pričakovanj kupcev ter drugih zainteresiranih strani, skupaj s stalnim izboljševanjem sistema vodenja preko postavljanja merljivih ciljev.
V podjetju so prepoznani vsi procesi in za njih določeni skrbniki, ki skrbijo za nemoteno poslovanje. Vsi zaposleni skrbijo za identifikacijo, zagotavljanje, merjenje in razumevanje potreb kupcev in drugih deležnikov.
Načrtno spremljamo in uvajamo zakonodajne in druge zahteve na vseh področjih poslovanja vključno z ravnanjem z okoljem ter skrbimo za pravočasno implementacijo sprememb in skladnosti z svojimi obveznostmi.
Vsak zaposleni se aktivno vključuje z neprestanim strokovnim usposabljanjem, ki zagotavlja kakovost proizvodov in storitev. Poseben poudarek je na razumevanju in integraciji okoljskih vsebin poslovanja ter usposobljenosti za ukrepanje v izrednih razmerah.
POLITIKA VODENJA KAKOVOSTI
Politika vodenja podjetja, ki jo vodstvo nenehno spremlja in prilagaja glede na dosežene cilje, odraža vizijo razvoja podjetja ter opredeljuje načela, na katerih temeljijo naši sistemi vodenja kakovosti in okolja. Zavedamo se, da je aktivno sodelovanje vseh zaposlenih ključno za uspešno uresničevanje politike.
Načela politike vodenja podjetja so:
- stalno spremljanje potreb trga in prilagajanje naših sposobnosti, ustrezno komuniciranje in razpoložljivost informacij za sodelavce,
- zagotavljanje stalnega strokovnega usposabljanja sodelavcev podjetja,
- vzpodbujanje in motiviranje sodelavcev za samostojno odgovorno vodenje aktivnosti,
- stalno usklajevanje sistemov vodenja z veljavnimi zakonskimi in ostalimi zahtevami glede kakovosti, okolja in varnosti in zdravja pri delu ter z dobro poslovno prakso,
- partnersko sodelovanje s ključnimi dobavitelji/izvajalci storitev,
- negovanje stalnih stikov s ključnimi naročniki in spremljava njihovega zadovoljstva,
- stalno izboljševanje učinkovitosti in uspešnosti s ciljem dobičkonosnega poslovanja,
- skrb za preprečevanje in zmanjševanje negativnih vplivov naše dejavnosti na okolje,
- spremljanje potencialnih neskladnosti v fazah realizacije naših projektov, da preprečujemo morebitne okoljske izredne razmere/okoljsko škodo/poškodbe/nezgode in okvare zdravja.
POLITIKA RAVNANJA Z OKOLJEM
V podjetju Kogal d.o.o. se zavedamo naše odgovornosti do okolja kot ključnega dejavnika, ki usmerja in določa našo dolgoročno poslovno strategijo. Okoljska politika je temeljni del naše zaveze k trajnostnemu razvoju in zmanjševanju celotnega vpliva na okolje.
Vodstvo aktivno zagotavlja učinkovito implementacijo okoljskih programov ter dosledno usklajuje okoljsko politiko s potrebami in razvojem tako družbe kot okolja, v katerem delujemo.
Vsi zaposleni so zavezani k trajnostnemu varstvu okolja, kar se kaže v stalnem izboljševanju delovnih procesov in zmanjševanju negativnih vplivov na okolje.
Načela politike ravnanja z okoljem:
- Zavezanost vodstva za varovanje okolja in zagotavljanje učinkovitega izvajanja okoljskih programov ter usklajevanje okoljske politike z razvojem podjetja in okolja.
- Dokazovanje skladnosti z rednimi meritvami, ki jih izvajajo pooblaščeni izvajalci ter rednim nadzorom pomembnih vplivov na okolje.
- Izvajanje okoljskih programov vključenih v kratkoročne in dolgoročne načrte ter strategijo, tako da na področju varovanja okolja zagotavljamo nenehno izboljševanje ravnanja z okoljem.
- Zmanjševanje tveganj za nastanek izrednih dogodkov in izboljševanje postopkov za ukrepanje v takih primerih.
- Preprečevanje oziroma zmanjševanje vplivov na okolje z uporabo najboljših razpoložljivih tehnik.
- Izobraževanje in ozaveščanje zaposlenih o varstvu okolja.
- Skrb za učinkovito rabo vode, energentov, surovin in ostalih virov ter zamenjava nevarnih snovi z manj nevarnimi.
- Obveščanje zaposlenih in ostalih zainteresiranih o stanju in dosežkih pri ravnanju z okoljem.
- Seznanjanje poslovnih partnerjev in oseb, ki delujejo za družbo, vključno s pogodbenimi izvajalci o varovanju okolja in okoljsko politiko.
- Zagotavljanje potrebnih tehničnih in finančnih sredstev za izvajanje okoljske politike.